Rower elektryczny Cross Crussis e-Cross 7.8-M – 2023, odpowiedni na utwardzone drogi, ścieżki rowerowe i umiarkowany teren, to dobrze wyposażony rower elektryczny z niezwykle wydajnym akumulatorem. Ten model może poszczycić się wyjątkową geometrią z obniżoną rurą ramy , centralnym napędem BAFANG MAX i w pełni zintegrowanym akumulatorem Samsung 20 Ah , dzięki czemu jest doskonale wyważony. Ponadto akumulator o dużej pojemności pozwala na zasięg do 170 km . Możesz wybrać spośród 5 trybów wspomagania na kolorowym wyświetlaczu LCD , na którym znajduje się również port USB, który umożliwia ładowanie urządzenia mobilnego.
Rower elektryczny Cross Crussis e-Cross 7.8-M – 2023 jest wyposażony w 28-calowe koła i wysokiej jakości opony Schwalbe Energizer Active . Możesz także docenić 9-biegową dźwignię zmiany biegów. Hydrauliczne hamulce tarczowe oraz amortyzowany widelec Suntour NEX HLO DS 700c o skoku 63 mm pozwalają na bezpieczną i wygodną jazdę w umiarkowanym terenie. Przyjemność z jazdy, rower elektryczny Cross Crussis e-Cross 7.8-M – 2023 jest tak dobry, że nic Cię nie powstrzyma.
Regulowany widelec
Rower elektryczny Cross Crussis e-Cross 7.8-M – 2023 jest wyposażony w amortyzowany widelec SUNTOUR NEX HLO DS 700c ze skokiem 63 mm , który dostosowuje się do wagi użytkownika. Wystarczy wyregulować napięcie sprężyny, a e-rower dostosuje się do Twojej wagi i stylu jazdy. Dobrze wyregulowany widelec amortyzuje wstrząsy podczas jazdy w terenie i nie zapewnia zbyt mocnego zawieszenia na płaskiej powierzchni. Ponadto widelec można zablokować z korony.
Mocna i niezawodna bateria

Sercem motocykla jest akumulator Samsung 36V/20Ah (720Wh) o dużej pojemności. Akumulator jest w pełni zintegrowany z ramą, dzięki czemu rower (wraz z centralnym napędem) jest dobrze wyważony. Akumulator pozwala na przejechanie do 170 km na jednym ładowaniu (w zależności od profilu szlaku). Ponadto akumulator posiada układ BMS (Battery Management System), który zapobiega jego przegrzewaniu, zwarciom i przeładowaniu.
Potężny napęd

Napęd BAFANG MAX Drive (M400) z momentem obrotowym 80 Nm jest wyposażony w czujnik siły skrętnej pedałowania , który zapewnia, że im mocniej pedałujesz, tym bardziej wspomaga cię silnik. Silnik jest umieszczony pośrodku roweru, zapewniając optymalny środek ciężkości i pewność, że opona utrzymuje kierunek.
Czytelny kolorowy wyświetlacz LCD oprócz stanu baterii i aktualnego trybu wspomagania pokazuje również prędkość i pokonany dystans. Ponadto wyświetlacz posiada port USB , który umożliwia ładowanie urządzeń mobilnych (np. telefon, nawigacja, światła).
do przetłumaczenia
Rowery elektryczne CRUSSIS są montowane bezpośrednio w Czechach, pod profesjonalnym nadzorem i we współpracy z ekspertami w dziedzinie kolarstwa. Ta postępowa czeska marka gwarantuje jakość, nowoczesny design i maksymalną przyjemność z jazdy.
Nasze wskazówki:
- Nie wiesz, jak wybrać odpowiedni rozmiar i typ roweru? Dowiedz się więcej w naszym poradniku.
- Nie wiesz, jak wybrać rower elektryczny? Dowiedz się więcej w naszym poradniku.
Przechowywanie i konserwacja baterii
Aby bateria działała prawidłowo i dłużej zachowała pojemność, przechowuj ją (lub cały produkt) w suchym, chłodnym miejscu (10–20°C). Jeśli urządzenie nie będzie używane przez dłuższy czas, naładuj baterię do pełna i doładowuj ją co miesiąc lub zgodnie z instrukcją producenta. Regularne ładowanie zapobiega degradacji ogniw.
Opis techniczny:
Rama |
aluminium 6061 (18", 20") |
Silnik |
Napęd BAFANG MAX, centralny, 250W (max 500W), 80 Nm |
Bateria |
Samsung Li-ion 36 V/20 Ah (720 Wh), wymienna – można ładować osobno |
Ładowarka |
4A |
Zasięg |
Do 170 km |
Tylna przerzutka |
SRAM X5 / SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS ** |
Manetka zmiany biegów |
SRAM X5 / SHIMANO Alivio SL-M3100 ** |
Liczba biegów |
KMC X9 |
Kaseta |
1 x 9 |
Łańcuch |
SRAM PG-920, 9 biegów / SHIMANO CS-HG200-9 ** |
Widelec |
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, skok 63 mm, blokada (widelec) |
Hamulce |
Hydrauliczny poziom SRAM / SHIMANO BR-MT200, wirnik 180/160 mm (przód/tył) ** |
Panel sterowania |
Panel LCD z portem USB, 5 trybów wspomagania (kolorowy wyświetlacz) |
Opony |
SCHWALBE Energizer Active Plus 28*2.00 |
Zawór dętki |
AV |
Obręcze |
CRUSSIS 28", dwuścienny, z podszewką, 19 mm |
Piasty |
Tarcza CRUSSIS, łożysko wieńcowe, 32D |
Headset / łożyska sterów |
Pół 11/8 |
Mostek |
CRUSSIS Al, 105 mm, stały |
Kierownica |
CRUSSIS Al, 700 mm |
Gripy |
CRUSSIS 100% silikon |
Pedały |
WELLGO, alu z odbłyśnikiem |
Sztyca |
CRUSSIS z zamkiem, 30,4 / 350 mm lub 400 mm |
Siodełko |
Selle ROYAL |
Możliwość montażu stopki |
otwory w rozstawie 40 mm w tylnej konstrukcji ramy |
Przygotowanie do tylnego bagażnika |
Tak |
Waga |
Ważenie rowerów elektrycznych nie odbywa się według żadnej ustalonej normy, której przestrzegają wszyscy producenci. Niektóre marki podają sztucznie obniżone wagi. Aby poznać wagę roweru, należy zlecić jego zważenie w sklepie lub dopytać nas o jego wagę. |
Limit wagi / nośność |
120 kg |
** W wybranych modelach rowerów Crussis 2022 i 2023 stosuje dwa różne typy osprzętu na tym samym poziomie jakości - SRAM i Shimano. Ze względów operacyjnych nie jest możliwe dokładne określenie marki komponentów montażu, w który zostanie wyposażony dany rower.
CRUSSIS tabela rozmiarów rowerów elektrycznych 2022
Rozmiar ramy | Wzrost |
14″ | 135-155 cm |
15″ | 150-165 cm |
16″ | 155-170 cm |
17″ | 160-175 cm |
18″ | 165-180 cm |
19″ | 170-185 cm |
20″ | 175-190 cm |
21″ | 180-195 cm |
22″ | 185-200+ cm |
Szacowany maksymalny zasięg jest zasadniczo zależny od wielu różnych czynników. Do głównych należą wartości takie jak: stopień nachylenia terenu, wagę użytkownika, powierzchnię, po której się poruszamy, wiatr, ciśnienie w oponach i ich szerokość oraz temperatura otoczenia. Wszystkie podawane wartości mierzone są w optymalnych warunkach. Optymalne warunki to: płaski teren bez podmuchów powietrza, temperatura otoczenia 20 °C, bardzo wąskie opony profilowane, waga użytkownika poniżej 70 kg.