Strona główna > Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym?

Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym?

Mamy dla was kilka wskazówek jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym.

Jak prawidłowo ćwiczyć na rowerze stacjonarnym?

  • pierwszym warunkiem jest prawidłowo funkcjonujący rower!
  • ważną rzeczą jest to, aby ustawić odpowiednio pozycję siodełka - wysokość, kształt i położenie, a także pozycję kierownicy, wysokość i jej profil.

Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym? Kilka porad dotyczących ćwiczeń!

  • przed ćwiczeniami należy wykonać krótką rozgrzewką i ćwiczenia rozciągające
  • podczas ćwiczeń na rowerku można wybierać spośród gotowych programów
  • zaczynając ćwiczenia należy wybrać mniejsze obciążenie
  • po rozgrzaniu się można zwiększyć obciążenie
  • na koniec treningu należy ponownie rozluźnić mięśnie i wykonać ćwiczenia rozciągające

Aby osiągnąć oczekiwane rezultaty

  • aby osiągnąć oczekiwane rezultaty w czasie ćwiczeń ważne jest efektywne spalanie tłuszczu (spalanie tłuszczu występuje po 20 do 40 minut ćwiczeń)
  • FIT - F = częstotliwość ćwiczeń 3-5 razy na tydzień I - intensywność ćwiczeń od 60% do 90% maksymalnego tętna. T- długość ćwiczeń od 20 do 60 minut ćwiczeń.
  • zalecamy ćwiczyć tak, aby pozostawić czas na regeneracje

Artykuły pokrewne: