Drodzy Klienci,
aby maksymalnie uprzyjemnić przedświąteczne kupowanie prezentów i pokazać, że prezenty świąteczne przez Internet nie muszą być problemem, przygotowaliśmy dla Ciebie wyjątkową świąteczną gwarancję, w ramach której masz teraz możliwość zwrotu towarów zakupionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego lub sklepów stacjonarnych do dnia 31 stycznia 2024 r., w przypadku gdy towar nie spełni Państwa oczekiwań, lub gdy nie trafiliśmy z rozmiarem bądź kolorem. Nie musisz już przejmować się np. co zrobić z nietrafionym prezentem. Nietrafiony prezent świąteczny przyjmiemy bez problemów.
Jak zwrócić lub wymienić prezent, z którym nie trafiłeś??
Towar zakupiony w sklepie internetowym i stacjonarnym, który chcesz wymienić lub zwrócić dzięki naszej ekskluzywnej gwarancji, prosimy w tym terminie odesłać na adres inSPORTline Polska (Ciemiętniki 19, 29-120 Kluczewsko) wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Możesz go również wymienić lub zwrócić w dowolnym sklepie inSPORTline.
Aby przyspieszyć cały proces w obu przypadkach prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza.
Regulamin:
- promocja dotyczy zakupów dokonanych od 20.11.2023
- wymianę lub zwrot niewłaściwie wybranego prezentu świątecznego możesz dokonać do 31 stycznia 2024 r
- promocja dotyczy wszystkich zakupów dokonanych na stronie www.e-insportline.pl lub w sklepach stacjonarnych
- promocja dotyczy klientów detalicznych
- promocja dotyczy towaru nieużywanego (zwracany towar musi być zapakowany – np. w oryginalne opakowanie, nie może nosić śladów użytkowania, a także musi być kompletny i nieuszkodzony)
- promocja nie dotyczy suplementów diety i podobnych produktów posiadających datę ważności
Nasza RADA:
- skorzystaj z naszego poradnika świątecznego
Życzymy przyjemnych zakupów,
Zespół inSPORTline